rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Awan Gebu di Langit Biru






assalamualaikum, korang heeeee :D
lama sangat2 tak jumpa ngan korang ek!
terasa rindu pulak!

hari ni nak kongsi pasal awan pulak boleh *tunjuk muka comel jap*

Awan ni biasanye korang tengok sebelah mata je kan??!!
tapi pernah korang terfikir bahawa awan ni banyak berjasa pada kita semua seluruh mahluk kat bumi ni..??
pernah tak?
awan tulah yang menyumbang air(hujan)  pada kita setelah penat mengumpulnya di panas terik mentari..
tpi korang plak pandang sebelah mata je --" *sedihlah wei~*

Awan ni jugak ada banyaaaakkk..... anyaaaaaakkkk.... nyaaaakkk... yaaaaakkk..... aaaakkk.. *echo* bentuk..
kengkadang ada bentuk binatang lah bentuk orang lah tapi yang special ye.. ialah....

gambar ni::::::!!!!

                                         
                                                   gambar ni diambil kat langit kashmir ^^

Ape kata kalau korang luangkan sedikit je masa untuk merenung kembali ape yang korang pernah terlepas sebelum ni?! *cadang je..*
Ingat eh kawan2 memikirkan dan merenungkan kebesaran Allah pun dapat pahala tau.. ^^

di samping itu jgak saya sisipkan kat sini jgak gambar2 awan yg lain.. ^^








p/s: banyak jgak cik Ariira gune ikon ni ari ni -----> ^^

8 o oo komen:

Miasaranajwa said...

Tajuk tak boleh bla. Btw, gambar awan macam kenal .. *jelingan maut*

Cik Ariira said...

hihi mcm ne leh tau ni hihik!

Miasaranajwa said...

Takkan lah tak kenal hasil tangan aku sendiri .. kau ni pun ~ -_-

Cik Ariira said...

haha yelah.. bangga ha tu *~.~

Nur Iman Najwa said...

Of course ~ :D

Cik Ariira said...

haha xD actually lawa lh gmbr tu... ^^

M Fizan said...

huhu. lepas baca entri ni, baru rasa nak hargai awan. :(

Cik Ariira said...

haha xD oklh tu ade kesedaran :P