rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

sorry2 peace ^_^v


assalamualaikumm,,,, =)
hai korang2 semua hehehe....
shera ni ketawa macam tak buat kesahalan kat korang pulak...
sorry x berjuta-juta kali hahak,,,,
sorry lah ye tak berupdate beberapa hari,,,
saya ni nak update je tak sempat
tak sempat je nak update,,, nak buat macam mana kan???????
...
HA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
disebabkan tu saya nak tunjuk kan satu gambar,,,,
tengokkat bawah ni
.........................................
......................
............
...............
...
..
.
.......
......
....
...
..
.
haaaaaa comel tak?????
erm,,,,,,,,,, ni adik saya,,,
setiap kali lagu tema boboiboy keluar,,
erm,,, muka dia macam nilah,,,,
...
tapi lagu tu sampai sini je dia dah tak ketawa lagi...
...
Alien datang menakluki bumi,
Demi koko yang dicari-cari,
Mereka kan tiba tak lama lagi,
Apa mungkin terjadi?,
Jadi kita perlukan peyelamat bumi,
Boboiboy,
...
sampai situ jelah dia suka yang lain dah tak suka...
... macam mana hebat tak adik saya tu,,, :D
(budakperasanje)
...
ok assalamualaikum,,, bye sayonara
(sedang melambai tangan)

0 o oo komen: