rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

eh! semut asal kau masuk rumah aku!!!

Assalamualaikum, =)
hai korang ,,,,,
ha,,,, hari ni tajuk pun gila2! sikit
ni yg nak cerita sikit ni!!!
semut kat rumah saya ni asal gathering
together-gether ha!!!
dah la tu kat tandas,,,,
kat dapur,,,
esh! geram betullah grrr~~~
.
entah2 tanda nak banjir kot!!
eh tu analis saya je~~~ ok
nak tau tak macam mana???
.
ha!!! macam ni,,
semut haiwan yg maybe fhobia dgn air KOT LAH
sebab kalau korang kat bilik air ,, pastu nampak semut!
apa yang korang akat buat???
kalau saya lah
siram dengan AIR
.
korang mesti sama jugakkan,,, ^_^
.
ok!! jadi bila hujan, air akan diserap oleh tanah
TAPI kalau terlampau banyak air
seperti hujan lebat yg berpanjangan
menyebabkan air akan terapung
dan memusnahkan rumah mereka ;(
mereka akan berpindah dan pergi ke tempat yg kering
sebagai contoh RUMAH kitalah,,,
.
NANTI kejap!!!!
saya yg tanya ,, saya yg jawab,,
bagus ~~~aduhai~~~
korang lah yg patut bagitau kan~~
asal pulak saya yg terangkan ni ha!!
.
p/s: korang! ni pendapat saya je tau
jangan pulak jadikan rujukan ke apa ke ok!!
.
ADA GAYA SAINTIS TAK???
TU CITA2 SAYA ^_^
.
oklah bye,,
assalamualaikum =)
sayonara.............
.

2 o oo komen:

Cik Lyeen said...

samalah..dekat rumah sy pun semut mcm buat jejak kasih...banyakkkkk..:)

shahirah hairudin said...

@cik lyeen oh ye ke! em nak buat mcm mana betul tak? ^_^