rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

ku menghilang selama 3 hari?

assalamualaikum sebagai pemanis bicara
seribu kemaafan ku ucapkan..
kerana menghilang segenap hari..
(jangan salah faham ini buka pantun, harapmaklum) kah kah kah
...
actually saya ni menghilang kan diri dengan bersebab oke.
saya tengah mencari follower utk blog ni..
dalam group2 yg ada di fb
sebagai contah:
...
korang mesti pernah dengarkan sebelum ni
ala... lagi2 yg follow kak lyssa faizureen
...
actually saje2 je nak ikut tips kak lyssa tu je..
tak sangka jadi pulak..
horeey suka giler... hehehe terlebih-lebih pulak hehehe.. :p
...
sebenarnya macam tulah ceritanya
sambil2 boleh buat bw.. kan...
upkan follower, thanks to kak lyssa..
...
kalau sesiapa yg tau ada group lain tu add lah saya ye..
saya sudi utk berkongsi... ape2 je...
tengok baik tak saya.. :p hehehe..
jom kita serang group2 tu semua...
...
tu je yg saya nak kongsi hari ni
yelah kan mana tau ada yg rindu ke...
hehehe.. just kidding k...
...
k lah bye..
...
p/s: perasan tak dalam entry kali ni, banyak perkataan hehehe
actually saya tengah happy ni, maklumlah tengah cuti sekolah, hehehe..

1 o oo komen:

Miasaranajwa said...
This comment has been removed by the author.