rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

banjir di rumahku..

assalamualaikum,
hai semua selamat hari raya korban kepada semua... =)
hari saya nak minta maaf sangat sangat kepada iman, munirah,
dan juga kepada yg lain kerana tak dapat nk buat Tagging Game..
entahlah kan malas menguasai diri.. hehehe :p
sekarang ni tengah musim banjir dekat negeri2 yg bahagian utara kan
termasuklah negara2 lain
jadi sekarang ni kat Johor pun macam angin pun sikit berderu..
best sangat sangat hehehe :p
tapi yg malas ye nanti banjir pulak
dulu rumah saya pernah air banjir masuk dalam rumah
alhamdullilah sebab sehari je.. :)
tapi masa tu kena bersihkan rumah... :(
hehehe.. emosi tak setabil sikit.. :p
masa tu saya darjah lima ke enam..
yg saya ingat masa tu hari pertama kokurikulum,
so masa tulah nk tau kita masuk kelab atau persatuan apa
betul tak..?
masa tu balik sekolah agama tapi ayah saya tak jemput pun..
saya bukan main marah tau.. balik jalan kaki...
tapi balik2 je tau kereta dah tak boleh lalu.. sedih..
so tak dapat lah saya nak balik rumah..
tak dapatlah pergi sekolah esoknya..
mak saya cerita, air sampai paras lutut je..
masa tu ada ambil gambar tapi handfone tu rosak pulak.
tak dapat nak tunjuk.. ;{
sorry..
tapi kali ni dah tak banjir lagi sebab sungai dah dalam kan..

0 o oo komen: