rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

mimpi..

hello.. erm ariira shahirah hari ni terbuka pulak hati nak cerita suatu mimpi yg menghantui diri sejak sekian lama ye..
mimpi ni saya dapat masa saya darjah enam..
erm,, ceritanyer bermula begini..
masa tu saya dengan tiba2 nyer ada kat rumah kawan saya ni yg bernama nurul..
saya jalan mundar-mandir seperti menuggu seseorang.. saya pun pelik..
tiba2 ada satu kepulan asap yg muncul kat tepi semak..
dan muncullah orang yg saya tunggu2 tu..
rupanya nia n mila..
yg peliknyer tu dia org pakai baju ORG2 FUTURE.. gitu..
dengan tanpa disedari saya boleh cakap macam ni..
"bila aku mati"..
dia org cakap ..
'kau akan mati masa umur kau 21 tahun"..
lepas tu saya terus terbangun..
dari miimpi tu..
sejak hari tu saya asyik teringat kan mimpi tu je..
sampai lah hari ni..
dalam hati saya selalu berkata adakah mimpi tu akan jadi kenyataan???
agaknye kalau mimpi tu jadi kenyataan macam mana???
tapi hanya Allah jelah yang tahu semua tu..
moral of the story.. is..
-kita haruslah selalu mengingati mati..
-di saat kita susah.. Allah lah tempat kita mencurah segalanya..
semoga korang semua dapat ikhtibar ye ok..
assalamualaikum.. bye.. sayonara...

0 o oo komen: