rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

hari ni sedih






hari ni saya sedih sangat sebab ada sesuatu yg berlaku kepada saya.. (ni serius) tau
masa tu saya nak keluar dari surau sekejap kat sekolah... pastu macam biasa cari kasut lah nak pakai tak kan lah nak kaki ayam (simpulan bahasa tu..) saya cari kasut tapi saya pelik mana pergi nyer kasut aku ni <- dalam hati.. saya cari2 tak jumpa2 tau.. pelik betullah macam mana lah saya boleh lupa.. esh2 tak patut.. pastu saya dengan tebal mukanya jumpa kawan saya.. saya cakap cam ni.. ehm... tolong kita sekejap boleh tak <- nada tergesa2.. dia pun pelik lah kenapa pulak dengan si shahirah ni.. dia tanya ada ape ni??? saya ckaplah boleh tak tunjukkan kat mana kita letak kasut tadi.. kawan2 saya semua gelak kan saya sedih betullah.. ni ke kawan ha!
dia pun tunjukkan lah.. kat mana kasut tu.. saya lah ni punya bengong gi cari kat tempat lain.. esh2 tak patut2... tulah kawan saya yg jadi heroin hari ni dalam hidup saya..
korang cuba fikir macam mana ada orang tu yang boleh lupa kasut dia sendiri kat mana?? cuba bayangkan tapi bagi saya pulak tak payah bayangkan pun tak pe.. sebab dah kena batang hidung sendiri.. inilah yg paling menyedihkan dalam hidup saya..
tapi utk senyum2 sikit jom kita layan gambar kat bawah ni.. (:

0 o oo komen: