rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

misteri (kisah benar)

satu malam tu saya @ mak saya @ adik saya masuk kereta sbab nk gi rumah atuk. mak saya start je kereta tiba2 ada bunyi benda jatuh pas tu mak saya ckp ape bende kt kaki ni..
sekali bukak lampu jer nmpak manik yg saya gantung kt bawah cermin tengah kereta. dah la tu manik cik siti kita bagi pulak tu.. manik tu adik ipar cik siti yg bagi sbab dia ada tugasan kt Lubnan yelah dia tu kan askar.. jauh tu.. sayang sangat2 kat manik tu tau jgn salah fhm pulak.
WAIT!!!!! lupa pulak nk cerita dah lah babak yg paling penting ni nk tau tak manik tu jatuh tanpa sebab entah2 ......... '__' esh tak nk la ckp "benda tu" menakutkan je
agakye sbab apelahkan dah lah sampai skrang tak tau sbab ape..

1 o oo komen:

Mia Sara Najwa said...

ayokk tak tau~