rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

tragedi.. 28/7/11

semlm de kursus penyebelihan kat sekolah.... tapi utk form 3 je. so utk form 2 cam saya ni jadi penonton je. saya n kwn saya tngok lembu kena sembelih kat blkng surau sekolah. lembu tu bulu mata dia cantik sngt lentik pulak tu. lepas tu cikgu pun dtg smbil bwk prng pnjng. pastu saya tngok cikgu sembelih lembu tu tapi saya tak tngok sampai habis sbab kwn saya ajak masuk surau. so tak dpt lah saya tngok sampai hbis. esok nye (hari ni) kita org mkn dging lembu tu mase rehat tadi, dging nye lembut sbab baru sembelih semalam.. kita org mkn satu dulang 4 org, saya mkn dgn kwn2 saya.. pastu kita org terpisah saya dgn zu, and a'ai dgn naj, kwn saya 2 org tu kata nk pergi tandas kat sekolah.. n saya dgn zu pergi surau, pas saya dgn zu dh siap kita org pergilah tandas yg sama juga utk jumpa dia org, pastu saya ternmpk dia org pergi kantin, kami pun tunggulah.. lama pulak tu, tapi tak muncul2 juga, kita org dh tak thn lagi asyik tuggu je kita org pun terus naik kelas, tup2 dia org dh ade kat dlm kelas, kita org geram dgn dia org tu.. lepas tu dia org kata tak bwk buku science ke? kita pun baru teringat yg buku kat makmal science, geram betullah, abis tu kelas kita org kat tingkat 4, makmal kat tingkat satu.. macam ape seyh... lepas kita org amik buku tu, kita org tanyalah tadi ada pergi kantin tak pastu dia ckp tak ade pun cuma lalu je depan kantin, rupa2 nya saya salah tengok ingatkan dia org pergi kantin.. dah saya kena bebel dgn zu.. kesian betullah saya kan ..

1 o oo komen:

azura zuraida said...

mmg ptut pun kena bebel ngan aq abistu slh tngok..sabar jewklh......